Acesta este un magazin demo. Toate comenzile date prin acest magazin nu vor fi onorate.

Piese Opel originale GM | 0767.150.090

Certificat garantie

Certificat de garantie si calitate pentru piese si accesorii OPEL 

Certificam prin prezenta ca produsele care fac obiectul facturii sunt originale General Motors sau interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori. Produsele sunt fabricate conform normelor europene de calitate si certificate de catre producatori EN DIN ISO 9001/9002; QS9000, etc. Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/12.11.2003
Se acorda garantie pentru produsele comercializate de Pro Market International dupa cum urmeaza:

Art.1 Pentru piesele si accesoriile originale OPEL, garantia este de doi ani si se aplica in conformitate cu ultima editie a caietului de service OPEL, numai daca aceste piese sunt montate intr-un service autorizat de producatorul autovehiculului.

Art.2 Piesele de folosinta indelungata, altele decat cele originale OPEL, au garantie de 18 luni, cu exceptia urmatoarelor produse si categorii de produse: accesorii auto, curele (distributie si transmisie), elemente de aprindere, filtre (aer, ulei, combustibil, etc) becuri, stergatoare de parbriz, solutii spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana. Pentru piesele care au certificate de garantie si calitate specifice, garantia se acorda conform recomandarilor furnizorilor respectivi. Garantia acordata pieselor de folosinta indelungata nu include si manopera!

Produsele care in perioada de garantie prezinta defecte de functionare, de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi similare, conform Legii 449/12.11.2003.
Garantia se anuleaza sau nu intra in raspunderea vanzatorului in urmatoarele situatii:

Art.1 Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii intr-un ansamblu cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.

Art.2 Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului

Art.3 Uzura sau deteriorarea piesei a aparut datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii la timp a reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului

Art.4 Service-ul care a efectuat montajul nu este autorizat de producatorul autovehiculului si nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator.

Art.5 Piesa nu a fost corect identificata datorita prezentarii de cumparator a unor date eronate sau in momentul montarii nu a fost comparata cu piesa de inlocuit.

Art.6 Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: depasirea greutatii maxime admise, pornirea cu robot sau prin tractare, modificari ale instalatiei electrice, utilizarea altor piese si accesorii ce nu sunt aprobate de General Motors si care au dus la defectarea produsului ce face obiectul garantiei, alte modificari de orice natura.

Art.7 Autovehiculul a fost acceidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de orice alta natura (socuri termice, electrice, mecanice, etc)

Art.8 Piesele prezinta o uzura normala, fireasca.

Art.9 Piesele prezinta urme de zgarieturi, indoituri, rupturi, deteriorari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare.

Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:

1. Copie a facturii de cumparare de la Pro Market International

2. In cazul revanzarii, factura cu care s-a vandut piesa

3. Deviz de montaj autorizat Opel, in care sa se specifice data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare, insotit de factura fiscala

4. Copie dupa autorizatia Opel a service-ului in cadrul caruia s-a efectuat reparatia precum si o nota de constatare prin care se mentioneaza si se prezinta detaliat defectiunea.

5. Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului

Orice reclamatie se primeste in scris si i se va raspunde in termen de 10 zile de la confirmarea primirii acesteia conform legislatiei in vigoare. In cazurile speciale in care este necesara expertiza producatorului piesei, ne rezervam dreptul de a raspunde reclamatiei la data primirii rezultatului din partea producatorului.

Declaratie de conformitate

S.C PRO MARKET INTERNATIONAL SRL, cu sediul in Bucuresti, strada Vintila Mihailescu nr. 16, sector 6, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/14221/2008 si CIF RO 24360716, declaram pe propria raspundere, conform cu prevederile art.5 din H.G. nr 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsele comercializate de noi nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negative asupra mediului si sunt in conformitate cu standardele europene ISO 9001 si ISO 9002, conform certificatelor primite de la furnizori.